اقامت دائم كانادا ، اقامت تضميني اروپا ، اقامت شينگن ، مشاوره رايگان كسب و كار در اروپا ، موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد اقامت دائم كانادا ، اقامت تضميني اروپا ، اقامت شينگن ، مشاوره رايگان كسب و كار در اروپا ، موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

تولد نوزاد در كانادا

مطالبي درباره تولد نوزاد در كانادا
تولد نوزاد در كانادا

بر طبق قانون شهروندي و تابعيت دولت كانادا، تولد نوزاد در خاك كانادا فارغ از تابعيت مادر و پدر، و نيز ماهيت اقامتي آن ها در كانادا (چه به صورت قانوني و غير قانوني) موجب مي شود كه او شهروند كانادا محسوب گردد و از بدو تولد از تمام مزاياي شهروندي كانادا بدون نياز به زندگي در كانادا، بهره مند گردد.

خدمات موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد:

مشاوره كسب و كار رايگان در اروپا

اخذ ويزاي شينگن

افامت تضميني اروپا

تولد نوزاد در خاك كانادا

  1. پس از تولد نوزاد در كانادا، موسسه نصر جاويد ويرا  با استفاده از وكيل‌هاي مجرب خود در سريع‌ترين زمان پاسپورت كانادايي نوزاد را اخذ مي نمايد. درصورتي‌كه نوزاد داراي اقوام نزديك در كانادا نباشد، حتماً براي اخذ پاسپورت كانادايي نوزاد بايد از وكيل مورد تائيد استان استفاده شود. حتي اگر نوزاد در كانادا اقوام نزديك داشته باشد، استفاده از وكيل فرآيند اخذ پاسپورت نوزاد را تسهيل مي كند.
  2. در مورد مساله اخذ پاسپورت براي فردي كه باردارست جهت تولد فرزندش اين است كه بر اساس قوانين سازمان مهاجرت كانادا (CIC)، باردار بودن فرد به تنهايي منجر به رد شدن درخواست ويزاي وي نمي شود. اما باردار بودن بر روي مسائل اصلي تصميم‌گيري افسر ويزا تأثير مي گذارد.
  3. تولد در خاك كانادا و اخذ شهروندي كانادايي در بدو تولد براي نوزاد يكي از بهترين مزايايي است كه در آينده نوزاد تأثيرات بسياري خواهد گذاشت.
  4. با اخذ شهروندي كانادا از بدو تولد، فرزند اين گزينه را خواهد داشت تا هر زمان و در هر شرايط وارد كانادا شود و از امكانات آموزشي، درماني، رفاهي، و …. استفاده كند.
  5. با داشتن پاسپورت كانادا، فرزند شما مي تواند به بسياري از كشور هاي جهان به راحتي و بدون ويزا سفر كند و حتي در برخي كشورها ازجمله انگلستان و آمريكا، كار و تحصيل كند.
  6. فرزند شما مي تواند از بهترين خدمات پزشكي كانادا به صورت رايگان بهره‌مند شود.
  7. فرزند شما مي تواند به صورت رايگان در مدارس كانادا تحصيل كرده و براي دانشگاه از تخفيف ويژه‌اي برخوردار شود (هزينه تحصيل دانشگاه را نيز مي تواند با وام از استان پوشش دهد)
  8. براي حفظ شهروندي، فرزند شما هيچ‌گونه نيازي به زندگي و يا اقامت در كانادا نخواهد داشت و مادام‌العمر شهروندي كانادايي خود را حفظ خواهد كرد.

براي والدين:

  1. با داشتن فرزندي كه شهروند كانادا است والدين به راحتي ويزاي بلندمدت كانادا را اخذ خواهند كرد.
  2. هنگامي كه فرزند شما به سن 18 سالگي رسيد، وي مي تواند براي والدين خود را از طريق اسپانسرشيپ اقامت دائم كانادا را اخذ كند.
  3. تا قبل از 18 سالگي فرزند والدين مي توانند از امتياز داشتن فرزند در كانادا براي انواع برنامه‌هاي مهاجرتي استفاده كرده و به راحتي اقامت خود را كسب كنند.

براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/8 ساعت: ۱۸ توسط:nasrjavid :